Hemma!

Ja, nu har man äntligen kommit hem efter att ha suttit i bilden hela dan. Har inte kunnat laddat upp några nya bilder eftersom ja varit utan internet. Har inte riktigt tid nu heller, men lovar att de kommer upp många nya bilder ikväll! :)

Sandra Östlund = BÄST!

Ville bara säga att Sandra Östlund är den bästa kompis och människan som finns! Kolla in hennes blogg på Sandrasfoton.devote.se :D

Bloggriket!

kolla gärna in det om ni vill ha fler läsare till eran blogg :)
http://www.bloggriket.se/

Torö :)

Imorn blire upp kockan halv 5 för att åka till torö i stockholms skärgård och va där i två veckor, inte så härlig resa med bil, men lugnt värt de :)
inte så fina bilder direkt, tagna förra året, mest för att visa hur de ser ut där :)



Kvällssol :)


Dimma


,

,

Östersund med Sandra :)


,
,
Några bilder från när jag var i östersund med sandra för ett par veckor sen :) Vi cyklade ut på frösön en kväll och skulle fota när de stog mer än 20 kanadagäss vid sidan av cykelvägen. Fatta va gla vi blev! de ända som va problemet är att min kamera verkligen inte kan ta kort när de är lite halvmörkt, så mina bilder blev inte direkt så jättebra, så visar bara en ;)

Rufus :)


Lägger upp några bilder på min hundvalp Rufus, :) Vill ju inte att han ska bli så stor så fort..

Välkommen :)

Välkommen till min fotoblogg. Här kommer jag lägga upp och skriva om bilder jag tagit. :)

RSS 2.0